Vraćanje proizvoda

Vratiti se mogu narudžbe/proizvodi unutar 14 dana od dana kada ste došli u fizički posjed robe.
Razlog povrata može biti kriva veličina, kriva boja, predomislili ste se, oštećen proizvod. Unesite vaš e-mail i broj narudžbe kako bi registrirali vaš povrat.

 

1. Pronađite svoju narudžbu

Najčešća pitanja

  • Kako ću dobiti povrat svojeg novca?

    Nakon što zaprimimo povrat proizvoda na naše skladište, napravit ćemo nalog za povrat sredstava na račun koji ste naznačili u mailu. Molimo da nam pošaljete mail na v-hr.edsp@velux.com sa brojem IBAN-a na koji želite povrat. Ukoliko se radi o zamjeni proizvoda, također možemo iskoristiti sredstva povrata za novu narudžbu, pa tada nadoplaćujete razliku ili se vrši povrat razlike vama na račun koji ste naznačili u mailu.
  • Da li je povrat proizvoda besplatan?

    Proizvode možete vratiti na naše skladište sami ili sami organizirati povrat nekom dostavnom službom. Obavezni ste sami snositi izravne troškove povrata robe.
  • Gdje trebam vratiti povrat?

    Adresa za povrat: VELUX Hrvatska d.o.o., Skladište, Vukomerička 3, 10410 VELIKA GORICA, radno vrijeme: pon-pet 07:30 -15:30, tel. 01/6219-268
  • Kada ću dobiti nove proizvode koje sam naručio/la?

    Ukoliko je izvršena narudžba za novi proizvod na web shopu (opcija plaćanja: unaprijed plaćanje), zaprimljen je povrat na naše skladište, te je izvršena uplata razlike za novu narudžbu (ukoliko razlika postoji), novo naručenu narudžbu ćemo vam poslati odmah, te ćete je dobit kroz par dana besplatnom dostavom GLS-om. 
    Ukoliko se radi o proizvodu koji nije dostupan odmah već s određenim rokom isporuke, onda će proizvod biti isporučen prema roku isporuke navedenom na stranici proizvoda (narudžba se šalje u proizvodnju tek kada su zadovoljeni svi navedeni uvjeti).